Aller Media vinder udbud om nyt lydtilbud til børn og unge

Aller Medias datterselskab Heartbeats skal stå for at etablere nyt, offentligt betalt lydunivers til børn.
Aller Media har lagt store ressourcer i sin ansøgning om udbuddet, der blev afleveret i februar. | Foto: Jens Dresling
Aller Media har lagt store ressourcer i sin ansøgning om udbuddet, der blev afleveret i februar. | Foto: Jens Dresling

Det bliver Aller Media, der i regi af datterselskabet Heartbeats, skal lave en lydplatform med indhold rettet mod 3-13-årige. Det offentligt finansierede såkaldte lydunivers blev besluttet i medieaftalen sidste sommer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også