DR vil udbygge lydplatform med bred palette af indhold og faste formater i 2023

Der er kommet flere eksterne producenter om buddet på podcastmarkedet, som gerne vil sælge ind til DR. Det er godt nyt for public service-stationen, der gerne vil polstre sit DR Lyd-univers med flere formater, der kan få brugerne til at vende tilbage hver eneste uge.
Nikolaj Vitting, chef for tværgående indhold og programbestilling. Med nedlægningen af området DR Medier i efteråret blev hans afdeling rykket til det nyetablerede område Bruger, Marked og Publicering. | Foto: Agnete Schlichtkrull/DR
Nikolaj Vitting, chef for tværgående indhold og programbestilling. Med nedlægningen af området DR Medier i efteråret blev hans afdeling rykket til det nyetablerede område Bruger, Marked og Publicering. | Foto: Agnete Schlichtkrull/DR

DR sigter efter at få flere faste formater ind på sin podcastplatform, DR Lyd, når public service-stationen skal købe ind fra landets private producenter på podcastområdet i den kommende tid.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også