MediaWatch

Bauer Media er skeptisk over for Schibsteds podcast-strategi

Mens Bauer Medias nordiske chef mener, det er for tidligt at lægge podcasts bag betalingsmur i Norge, mener Schibsted, der har rekrutteret en række populære norske podcasts, at tiden er moden til brugerbetaling.

Foto: Lærke Posselt/Ritzau Scanpix

To store aktører på det norske medie- og podcastmarked, Schibsted og Bauer Media, ser vidt forskelligt på det norske podcastmarked og den strategiske tilgang til det voksende forbrug. Det skriver Kampanje.

Schibsted, der har købt hovedparten af den svenske podcastplatform Podme og rekrutteret store podcastnavne fra den norske pendant til DR, NRK, satser på at opbygge et podcastben baseret på brugerbetaling.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs