Bauer Media er skeptisk over for Schibsteds podcast-strategi

Mens Bauer Medias nordiske chef mener, det er for tidligt at lægge podcasts bag betalingsmur i Norge, mener Schibsted, der har rekrutteret en række populære norske podcasts, at tiden er moden til brugerbetaling.
Foto: Lærke Posselt/Ritzau Scanpix
Foto: Lærke Posselt/Ritzau Scanpix

To store aktører på det norske medie- og podcastmarked, Schibsted og Bauer Media, ser vidt forskelligt på det norske podcastmarked og den strategiske tilgang til det voksende forbrug. Det skriver Kampanje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også