MediaWatch

Louds kendskabsanalyse klar - ligger under krav på flere punkter

Radio Louds længe ventede kendskabs- og kvalitetsanalyse er netop blevet indleveret til Radio- og tv-nævnet. Den viser, at 38 pct. af befolkningen kender til ungekanalen.

Foto: Jens Dresling

Da Radio Loud gik i luften i foråret 2020 var der bl.a. to overordnede krav til kanalen, som skulle være indfriet inden for det første år.

Det ene var, at mindst 40 pct. af befolkningen skulle kende til den public service-finansierede radiokanal inden for ét år. Det andet var, at mindst 75 pct. i en kvalitetsmåling skulle vurdere, at kanalens kvalitet er høj eller meget høj.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Sådan er medieaftalerne landet siden 2000

Hvert andet medieforlig siden 2000 har – i grove træk – haft bred politisk opbakning, mens den anden halvdel af forligene er indgået med smalt flertal. Her får du overblik over, hvordan de seneste årtiers forlig er landet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs