MediaWatch

Undersøgelse: Hver anden lytter aldrig til kommerciel radio i Danmark

Danmark har den laveste andel i Norden af radiolyttere, der hører reklamefinansieret radio. Omkring halvdelen af lytterne tænder udelukkende for ikke-kommerciel radio som f.eks. DR.

Danmark fik 1. april en ny ikke-kommerciel radio, da Radio Loud gik i luften | Foto: Radio Loud PR

Langt flere styrer uden om de kommercielle kanaler, når de tænder for radioen, i Danmark end i vores nabolande. Det viser en undersøgelse fra danske Audienceproject, der er foretaget blandt respondenter i Skandinavien og Finland samt Tyskland, England og USA.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs