Radiochef kritiserer myndigheder for at undgå kommercielle kanaler i corona-kampagner

Det vækker stor undren hos Bauer Media, at Sundhedsstyrelsen har trukket en informationskampagne om corona fra radioselskabets kanaler, i en tid hvor danske medier er ramt på annoncesalget. Målet er først og fremmest at nå den ønskede målgruppe, siger chef i Sundhedsstyrelsen.
Foto: Ritzau Scanpix/Lærke Posselt
Foto: Ritzau Scanpix/Lærke Posselt

Myndighederne går med skyklapper, når de styrer uden om kommercielle radiokanaler med deres oplysningskampagner til borgerne under coronakrisen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også