Brand Movers opruster med direktør fra Jysk Fynske

Ny direktør, som er hentet i Jysk Fynske Medier, får ansvaret for salg og den daglige drift af content marketing-bureauet.

Vokseværk har fået content marketing-bureauet Brand Movers til at opruste med en ny direktør. Kresten K. Mylin, som kommer fra Jysk Fynske Medier, bliver således ny direktør i Brand Movers med ansvar for salg og den daglige drift af bureauet.

Det skriver Brand Movers i en pressemeddelelse

"Kundetilgangen har været så stærk, at vi er blevet næsten dobbelt så mange ansatte i 2015. Derudover er vi lige nu på jagt efter yderligere to-tre kolleger, og det kræver simpelthen, at vi udvider ledelseslaget, hvis vi skal følge med," udtaler adm. direktør i Brand Movers, Jesper Laursen.

Hos Jysk Fynske Medier har Kresten K. Mylin haft ansvaret for at opbygge koncernens nationale salgsafdeling. Tidligere har han arbejdet som bla. salgschef i Aller Media.

Med en ny direktør på plads slipper Jesper Laursen den daglige ledelse i Brand Movers. Han skal i stedet bruge sin tid på udvikling af strategier for kunderne og forretningsudvikling.

Brand Movers er søsterselskab til det journalistiske produktionsselskab MediaMovers, der bl.a. producerer avistillæg, og Native Advertising Institute, en vidensbank om native advertising, de nye annonceformer, der låner fra mediernes redaktionelle udtryk. Derudover afholder selskabet flere konferencer om emnet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også