MediaWatch

Konkurrenter kritiserer svensk Clear Channel-aftale

JCDecaux kritiserer, at Stockholms Amt har tildelt Clear Channel aftale om udendørsreklamer, uden at konkurrenterne har fået mulighed for at byde.

En fornyelse af en stor reklameaftale mellem Stockholms Amt (SL) og Clear Channel møder kritik fra konkurrenterne, skriver Dagens Media.

Konkurrenterne, herunder JCDecaux, kritiserer, at Clear Channel netop har fået forlænget deres reklameaftale med Stockholm i et år, uden at aftalen har været sendt i udbud, også kaldet konkurrenceudsættelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs