Stadig op ad bakke for Clear Channel

Det går bedre for Clear Channel, men det er stadig op ad bakke på det danske outdoor-marked, viser regnskab.

Det går bedre ud for udbyderen af outdoor-reklame Clear Channel, men indtrykket er stadig ikke for kønt, skriver Markedsføring.

Ifølge 2014-regnskabet har bruttofortjenesten udviklet sig fra 34 mio. kr. i 2012,  23 mio. kr. i 2013 - og til 31 mio. kr. sidste år.

Bundlinjen var på -20,5 mio. kr. i 2014, hvilket er en forbedring, selvom underskuddet stadig er stort.

Virksomheden overlever kun, fordi ejerne af den danske Clear Channel-afdeling i flere omgange tilført store beløb for at lukke hullerne.

I efteråret 2013 overførte ejeren 15 mio. kr. ekstra, i foråret 2014 tilførtes yderligere 25 mio. kr., og ifølge regnskabet har Clear Channel Danmark modtaget ekstra 22 mio. kr. i maj 2015 for at overleve.

Clear Channel med mio.-underskud i 2013

Clear Channel taber strid med eks-direktør i Landsretten

Clear Channel trækker eksdirektør i Landsretten

Bortvist direktør i retsstrid med Clear Channel 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også