MediaWatch

Ny annoncørforening ser dagens lys

Torsdag eftermiddag har en stiftende generalforsamling dannet en ny forening for markedsførende virksomheder og organisationer, der tager over fra Danske Annoncører.

Ifølge Hoger Wilcks er humlen bag den nye forening er, at stifterne har gentænkt, hvad en forening for annoncører bør gøre for sine medlemmer. | Foto: PR/Dansk Annoncørforening

Med få uger til at den nuværende foreningen for danske annoncører bliver lagt i graven, er en ny foreningen for "markedsførende virksomheder og organiationer" under navnet Danske Annoncører og Markedsførere i dag blevet etableret på en stiftende generalforsamling. Det oplyser foreningen i en pressemeddelelse.

Med udsigten til at den hidtidge forening var på vej til at blive opløst, har Dansk Erhverv sammen med en arbejdsgruppe forsøgt at gentænke formålet og forretningsmodellen for en ny annoncørforening, der skal favne bredt og samle markedsførere på tværs af brancher. Tidligere torsdag fortalte direktør Holger Wilcks, at man håber at flerdoble medlemstallet med den nye forening.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs