Ny annoncørforening ser dagens lys

Torsdag eftermiddag har en stiftende generalforsamling dannet en ny forening for markedsførende virksomheder og organisationer, der tager over fra Danske Annoncører.
Ifølge Hoger Wilcks er humlen bag den nye forening er, at stifterne har gentænkt, hvad en forening for annoncører bør gøre for sine medlemmer. | Foto: PR/Dansk Annoncørforening
Ifølge Hoger Wilcks er humlen bag den nye forening er, at stifterne har gentænkt, hvad en forening for annoncører bør gøre for sine medlemmer. | Foto: PR/Dansk Annoncørforening

Med få uger til at den nuværende foreningen for danske annoncører bliver lagt i graven, er en ny foreningen for "markedsførende virksomheder og organiationer" under navnet Danske Annoncører og Markedsførere i dag blevet etableret på en stiftende generalforsamling. Det oplyser foreningen i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også