MediaWatch

Dansk Erhverv: Ny annoncørforening bidrager med dyb specialistviden

Det er ikke kun en ny annoncørforening, der får noget ud af at være med i Dansk Erhverv. Det går begge veje, mener direktør.

"Der er en del synergieffekter mellem flere af de medlemmer, vi har," siger Betina Hagerup, direktør for markeder i Dansk Erhverv, om ny annoncørforening under organisationens vinger. Foto: Dansk Erhverv

Dansk Annoncørforening meddelte tidligere på året, at foreningen lukker sig selv ved årsskiftet, men torsdag offentliggjorde direktør Holger Wilcks, at en ny annoncørforening ser dagens lys under Dansk Erhvervs paraply 1. januar - og Dansk Erhverv ser gode muligheder i samarbejdet.

Det fortæller Betina Hagerup, som er direktør for markeder i erhvervsorganisationen.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere