Dansk Erhverv: Ny annoncørforening bidrager med dyb specialistviden

Det er ikke kun en ny annoncørforening, der får noget ud af at være med i Dansk Erhverv. Det går begge veje, mener direktør.
"Der er en del synergieffekter mellem flere af de medlemmer, vi har," siger Betina Hagerup, direktør for markeder i Dansk Erhverv, om ny annoncørforening under organisationens vinger. | Foto: Dansk Erhverv
"Der er en del synergieffekter mellem flere af de medlemmer, vi har," siger Betina Hagerup, direktør for markeder i Dansk Erhverv, om ny annoncørforening under organisationens vinger. | Foto: Dansk Erhverv

Dansk Annoncørforening meddelte tidligere på året, at foreningen lukker sig selv ved årsskiftet, men torsdag offentliggjorde direktør Holger Wilcks, at en ny annoncørforening ser dagens lys under Dansk Erhvervs paraply 1. januar - og Dansk Erhverv ser gode muligheder i samarbejdet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også