Kreakom nedsætter arbejdsgruppe med fokus på sexisme

En arbejdsgruppe nedsat af Kreativitet & Kommunikation skal se på sexisme i bureaubranchen. En række andre aktører har iværksat undersøgelser eller andre tiltag for at komme problemet til livs.
Tine Aurvig-Huggenberger, direktør, Kreativitet & Kommunikation. | Foto: PR/Kreativitet & Kommunikation
Tine Aurvig-Huggenberger, direktør, Kreativitet & Kommunikation. | Foto: PR/Kreativitet & Kommunikation

Kreativitet & Kommunikation, der er brancheorganisation for bl.a. reklame- og mediebureauer, nedsætter en arbejdsgruppe bestående af fire kvinder til at komme med forslag til bekæmpelse af sexisme, skriver Markedsføring. Initiativet til arbejdsgruppen kommer i lyset af den seneste tids debat om sexisme i mediebranchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også