Annoncørforening: Mange har skåret i marketingbudgettet for resten af 2020

Undersøgelse blandt en række både store og små annoncører viser, at langt de fleste har udskudt eller aflyst marketingaktiviteter som følge af coronakrisen. Annoncekronerne vil i nogen grad rulle tilbage på mediemarkedet, når landet åbner op igen, men 2020 vil ende med fald, vurderer adm. direktør.
Foto: PR/Dansk Annoncørforening
Foto: PR/Dansk Annoncørforening

Coronakrisen har sat dybe spor i samfundsøkonomien, og nu slår en undersøgelse foretaget af Dansk Annoncørforening blandt 59 danske virksomheder fast, at marketingbudgettet er noget af det første, som bliver barberet i nedgangstider.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også