Bureauer har afskediget ca. fire procent af medarbejderne på 14 dage

Coronaudbruddet har fået medie-, reklame- og eventbureauer til at skille sig af med medarbejdere som konsekvens af faldende omsætning, oplyser interesseorganisationen Kreativitet og Kommunikation. Rettet.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Rettelse: Det fremgik i næstsidste afsnit, at mediebureauer oplever faldende annoncepriser på radio og tv. Det korrekte er dog prisreduktioner. I samme afsnit fremgik det, at kampagner ikke annulleres, men udskydes. Det var desværre en fejltolkning, og sætningen er derfor ændret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også