MediaWatch

"Jeg må indrømme, at jeg ofte har skelet til corona-tallenes udvikling"

MediaWatchs Sommerbarometer: Sammenfletningen af tre buraeuer, gode takter efter annoncefald, et tættere samarbejde over landegrænser og et længe ventet motionsløb er nogle af de nedslagspunkter fra første halvår, der har gjort størst indtryk på Frank Vilstrup, direktør for Consumer Magazine hos Story House Egmont.

Foto: Egmont Publishing / PR

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

"Som hos mange andre er vi gradvist kommet flere og flere tilbage på kontoret hen over foråret. Jeg vil sige, at den bedste dag var, da vi atter oplevede, at huset summede af liv som før corona. Igen havde vi kunder i huset til møder med vores bureauer, fotoshoot på torvet midt i bygningen og ikke mindst masser af kreative aktiviteter på alle redaktionerne."

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Bornholms Tidende er sendt ud i spare- og fyringsrunde, DR's dramachef blev afskediget, og Louds nye programdirektør varslede store forandringer for den unge radio. Få overblikket over en travl uge i den danske mediebranche.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs