MediaWatch

"Jeg må indrømme, at jeg ofte har skelet til corona-tallenes udvikling"

MediaWatchs Sommerbarometer: Sammenfletningen af tre buraeuer, gode takter efter annoncefald, et tættere samarbejde over landegrænser og et længe ventet motionsløb er nogle af de nedslagspunkter fra første halvår, der har gjort størst indtryk på Frank Vilstrup, direktør for Consumer Magazine hos Story House Egmont.

Foto: Egmont Publishing / PR

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

"Som hos mange andre er vi gradvist kommet flere og flere tilbage på kontoret hen over foråret. Jeg vil sige, at den bedste dag var, da vi atter oplevede, at huset summede af liv som før corona. Igen havde vi kunder i huset til møder med vores bureauer, fotoshoot på torvet midt i bygningen og ikke mindst masser af kreative aktiviteter på alle redaktionerne."

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs