Nordjyske Medier udpeger ny annoncedirektør

Salgschef i mediehuset tager et skridt op og bliver ny annoncedirektør.
Søren Martin Mørch | Foto: PR/Nordjyske
Søren Martin Mørch | Foto: PR/Nordjyske

Nordjyske Medier har forfremmet 38-årige Søren Martin Mørch til annoncedirektør. Søren Martin Mørch har hidtigt været salgschef i Nordjyske Medier, men tager altså nu et skridt op, skriver Nordjyske Medier i en pressemeddelelse.

"Det er meget glædeligt, at Søren Martin Mørch tiltræder stillingen som annoncedirektør. Til grund for beslutningen ligger en vurdering af personlighed, kvalifikationer, resultater i nuværende job og potentiale for fremtidig udvikling. Alle disse elementer har vi fundet i Søren Martin Mørch," siger Claus Hovge Andersen, koncernforretningsdirektør i Nordjyske Medier, i meddelelsen.

Søren Martin Mørch vil fremover indgå i medieledergruppen og får reference til Claus Hovge Andersen.

"Jeg er glad for ansættelsen som annoncedirektør og ser frem til at arbejde videre med den offensive salgsstrategi, som Nordjyske Medier har udarbejdet. Jeg ser store muligheder i det nordjyske marked og vores lokale forankring. Samtidig ser jeg et stort udviklingspotentiale på vores digitale platforme," udtaler Søren Martin Mørch.

Han har været ansat i koncernen i 10 år og tiltræder sin nye stilling 15. september, oplyser Nordjyske Medier.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også