MediaWatch

Ny brexit-avis sælger strygende

Interessen for "pop-up" avisen New European har oversteget udgiverens forventninger allerede efter første nummer.

Foto: /ritzau/Thomas Borberg

Det tog ikke mere end ni dage at udtænke og eksekvere den såkaldte "pop-up" avis New European, der er en EU-positiv avis, som blev sendt på gaden godt en uge efter briterne stemte sig ud af EU i brexit-afstemningen.

Ny britisk avis går efter Brexit-modstanderne 

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs