MediaWatch

Annoncepengene siver fortsat fra britisk medie

Printannoncering fortsætter sin hastige tilbagegang hos selskabet bag Daily Mail.

Den britiske medievirksomhed Daily Mail and General Trust (DMGT), der, som navnet antyder, udgiver blandt andet Daily Mail, oplever fortsat nedgang i annoncemarkedet. Det fremgår af selskabets kvartalsrapport, der er blevet præsenteret i dag.

I forhold til samme kvartal sidste år falder annonceomsætningen med 10 pct. Og ser man udelukkende på aviserne Daily Mail og Mail on Sunday, er faldet en smule større, nemlig 11 pct.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs