MediaWatch

Annoncepengene siver fortsat fra britisk medie

Printannoncering fortsætter sin hastige tilbagegang hos selskabet bag Daily Mail.

Den britiske medievirksomhed Daily Mail and General Trust (DMGT), der, som navnet antyder, udgiver blandt andet Daily Mail, oplever fortsat nedgang i annoncemarkedet. Det fremgår af selskabets kvartalsrapport, der er blevet præsenteret i dag.

I forhold til samme kvartal sidste år falder annonceomsætningen med 10 pct. Og ser man udelukkende på aviserne Daily Mail og Mail on Sunday, er faldet en smule større, nemlig 11 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Yousee-ejer skyder gang i historisk it-projekt

Nuuday sætter nu gang i et fireårigt digitalt transformationsprojekt, der kommer til at stå koncernen i en milliard kroner. Op mod 80 pct. af de gamle systemer fra TDC-tiden skiftes ud. Investeringen skal sikre Nuudays digitale udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs