
Har kvaliteten af avispapiret betydning for, om læserne vil betale for at få en trykt avis ind ad døren til daglig?
Ifølge Anne Knudsen, chefredaktør for Weekendavisen, er nedgangen i læserudviklingen for flere aviser bl.a. knyttet til, at mediehusene ikke har prioriteret papiraviserne, men i stedet har hældt pengene i de digitale produkter. I et interview med MediaWatch fortalte hun, at papiraviserne efter hendes mening er blevet "elendiggjort" på den konto, og at papiret er blevet "tyndere, gråt og gennemsigtigt, fordi pengene gik andre steder hen."
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"
Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.