MediaWatch

Jysk Fynske: ”Vi har gennemført en hulens masse”

Det første leveår i Jysk Fynske Medier resulterede i et minus på bundlinjen, viser årsregnskab. Indtjeningen fra printannoncering har skuffet, men til gengæld har den digitale forretning leveret over forventning.

2015 var år nul for Jysk Fynske Medier. Koncernen blev en realitet ved begyndelsen af året – og voksede sig endnu større i løbet af 2015. Resultatet på bundlinjen blev et minus på 9,5 mio. kr. før skat, fremgår det af koncernens første årsregnskab.

Det viser samtidig, at Jysk Fynske Medier kan konstatere, at årets omsætning blev på 1,6 mia. kr., mens driftsresultatet før finansielle poster landede på et underskud på lidt over 16 mio. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs