Jysk Fynske: ”Vi har gennemført en hulens masse”

Det første leveår i Jysk Fynske Medier resulterede i et minus på bundlinjen, viser årsregnskab. Indtjeningen fra printannoncering har skuffet, men til gengæld har den digitale forretning leveret over forventning.

2015 var år nul for Jysk Fynske Medier. Koncernen blev en realitet ved begyndelsen af året – og voksede sig endnu større i løbet af 2015. Resultatet på bundlinjen blev et minus på 9,5 mio. kr. før skat, fremgår det af koncernens første årsregnskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også