Digital hype spænder ben for aviser i medvind

Selvom læserne er blevet mere loyale, svigter annoncørerne. Mediehusene skal på charmeoffensiv for at redde printavisen fra at gå i glemmebogen hos annoncørerne, mener flere bureauer.
Foto: Martin Kurt Haglund/Polfoto/Arkiv
Foto: Martin Kurt Haglund/Polfoto/Arkiv
MORTEN STEEN, LOUISE RESEKE

Der er langt tid siden, papiravisernes udvikling har været forbundet med en succeshistorie. I takt med de digitale jetstrømme, der har blæst og transformeret mediernes vejrsystem de sidste 10-15 år, har vi vænnet os til, at historien om print er historien om en nedadgående platform under udfasning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også