MediaWatch

En publicistisk sværvægter stikker til søs

Per Westergård stoppede i slutningen af april som chef for Fyens Stiftstidende og som koordinerende chefredaktør i Jysk Fynske Medier. MediaWatch tegner et portræt af chefredaktøren med hang til løsningsorienteret journalistik – og bølgeskvulp i fritiden.

Per Westergård, tidl. chefredaktør, Fyens Stiftstidende | Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Kaptajnen har forladt broen. Skipperen har rebet sejlene for sidste gang. En ny mand ved roret … Det er nemt at forfalde til maritime klicheer, når man skal beskrive Per Westergårds afgang som chefredaktør for Fyens Stiftstidende og koordinerende chefredaktør i Jyske Fynske Medier.

Som ivrig sejler i sin fritid ligger sprogbrugen lige for om manden, som med dags varsel i slutningen af april stoppede efter otte år i spidsen for det fynske mediehus og et halvt år som koordinerede chefredaktør i Jysk Fynske-koncernen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs