MediaWatch

Besparelser skal sikre Jysk Fynskes økonomiske muskler

Den nedadgående udvikling på printmarkedet er accelereret, siger adm. direktør Jesper Rosener om baggrunden for Jysk Fynske Mediers mål om at skære udgifterne med 90-100 mio. kr.   

Fire måneder inde i 2016 og tre måneder efter at Jysk Fynske Medier meldte en ambitiøs, femårig vækstplan ud, ser koncernen ind i en ny virkelighed, der får direktionen til at omlægge køreplanen.

Jysk Fynske Medier er over en bred kam bagud på omsætning, og det har fået koncernen til at supplere vækstmålene med lige så ambitiøse mål om at finde besparelser for mellem 90 og 100 mio. kr. inden juni 2017. I alt skal syv procent af udgifterne i landets næststørste dagbladshus barberes.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs