Besparelser skal sikre Jysk Fynskes økonomiske muskler

Den nedadgående udvikling på printmarkedet er accelereret, siger adm. direktør Jesper Rosener om baggrunden for Jysk Fynske Mediers mål om at skære udgifterne med 90-100 mio. kr.   

Fire måneder inde i 2016 og tre måneder efter at Jysk Fynske Medier meldte en ambitiøs, femårig vækstplan ud, ser koncernen ind i en ny virkelighed, der får direktionen til at omlægge køreplanen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også