MediaWatch

Jysk Fynske Medier styrer mod nul-resultat

Første år for storfusionen Jysk Fynske Medier blev dyrt, og koncernen forventer ikke overskud for 2015.

Foto: Ole Frederiksen/Polfoto/Arkiv

Brylluppet mellem Fynske Medier, Jyske Medier og Syddanske Medier koster overskuddet i storfusionens første år.

"Totalt set kører vi efter et nul for 2015," siger adm. direktør i Jysk Fynske Medier, Jesper Rosener, der tidligere har meldt ud, at omkostningerne ved fusionen løb op i et tocifret millionbeløb i 2015 og blev højere end ventet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs