Politikens Lokalaviser: Vi skal fokusere på salg

Politikens Lokalaviser satte i sidste uge gang i en omfattende manøvre for at hæve indtjeningen. Ugeaviskoncernen nedlægger 40 stillinger og afskedigede seks direktører som led i sparerunden. Blandt stillingerne, der forsvinder, er jobbet som digital direktør. I stedet er det digitale ansvar lagt under Politikens Lokalavisers nyudnævnte kommercielle direktør, Peter Garhøj.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Skrantende marked øger presset på medietoppen
For abonnenter
Briefing: Ugens gang i mediebranchen
For abonnenter