Politikens Lokalaviser: Vi skal fokusere på salg

Sparerunden i Politikens Lokalaviser, der bl.a. nedlægger stillingen som digital direktør, rokker ikke ved digitale ambitioner, siger adm. direktør Søren Riis.
Søren Riis, adm. direktør, Politikens Lokalaviser
Søren Riis, adm. direktør, Politikens Lokalaviser

Politikens Lokalaviser satte i sidste uge gang i en omfattende manøvre for at hæve indtjeningen. Ugeaviskoncernen nedlægger 40 stillinger og afskedigede seks direktører som led i sparerunden. Blandt stillingerne, der forsvinder, er jobbet som digital direktør. I stedet er det digitale ansvar lagt under Politikens Lokalavisers nyudnævnte kommercielle direktør, Peter Garhøj.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også




Sparerunden på Jyllands-Posten blev afsluttet i denne uge. | Foto: Joachim Ladefoged

Briefing: Ugen i mediebranchen

For abonnenter