Erhvervsledere dumper journalister i ny undersøgelse

Erhvervsjournalisters ry blandt direktører kunne mildt sagt godt være bedre, viser nye undersøgelse fra Aalund.
Foto: Haglund Martin Kurt
Foto: Haglund Martin Kurt

Det står sløjt til, når det gælder erhvervslivets opfattelse af de journalister, som dækker dem selv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også