MediaWatch

Erhvervsledere dumper journalister i ny undersøgelse

Erhvervsjournalisters ry blandt direktører kunne mildt sagt godt være bedre, viser nye undersøgelse fra Aalund.

Foto: Haglund Martin Kurt

Det står sløjt til, når det gælder erhvervslivets opfattelse af de journalister, som dækker dem selv.

Det viser en undersøgelse, som er foretaget af Aalund med det formål at tage temperaturen på dansk erhvervslivs vurdering af erhvervsjournalistikken i Danmark.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs