MediaWatch

Information samler annoncesalget på print og digital

Nicheavisen vil opnå synergier ved at samle salget af print- og onlineannoncer. Det skal bl.a. øge antallet af annoncer på gratisdelen af information.dk, siger adm. direktør.

Nicheavisen Information samler salget af print- og onlineannoncer hos selskabet Frontmedia. Det skriver Information i en pressemeddelelse.

Indtil nu har Eniro stået for salget af Informations digitale annoncer, mens Frontmedia har stået for salget af printannoncer. Men Information mener nu, at Frontmedia også er rustet til at stå for det digitale salg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs