Ritzau fylder 150 år: De sociale medier udfordrer

Efter 150 år som en grundsten på det danske mediemarked gør Ritzaus Bureau klar til næste udviklingstrin, der bl.a. handler om sociale medier, siger adm. direktør.
Foto: Mathias Christensen/Polfoto
Foto: Mathias Christensen/Polfoto

[fakta] Da den 26-årige iværksætter Erik Nicolai Ritzau åbnede Nordisk Centralbureau for Telegrammer 1. februar 1866 blev telegrammerne bragt i fire københavnske aviser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også