Ritzau fylder 150 år: De sociale medier udfordrer

Efter 150 år som en grundsten på det danske mediemarked gør Ritzaus Bureau klar til næste udviklingstrin, der bl.a. handler om sociale medier, siger adm. direktør.
Foto: Mathias Christensen/Polfoto
Foto: Mathias Christensen/Polfoto

[fakta] Da den 26-årige iværksætter Erik Nicolai Ritzau åbnede Nordisk Centralbureau for Telegrammer 1. februar 1866 blev telegrammerne bragt i fire københavnske aviser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også