MediaWatch

Jysk Fynske vil fortsætte i vækstsporet

Selvom muligheder for yderligere konsolidering på dagbladsmarkedet er små, vil Jysk Fynske Medier fortsat have fokus på vækst, siger koncernchef Jesper Rosener.

Foto: Ole Frederiksen/Polfoto/Arkiv

Med Jysk Fynske Mediers opkøb af Midtjyske Medier står den danske mediebranche over for den anden historiske konsolidering af dagbladsmarkedet på få år.

Hvis handelen får grønt lys i Konkurrencestyrelsen, bliver Jysk Fynske Medier landets næststørste dagbladshus med en forventet omsætning på omkring 2 mia. Til sammenligning var Berlingske Medias omsætning sidste år 1,85 mia. kr. og JP/Politikens Hus 3,1 mia. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs