MediaWatch

2016: Har aviserne nået bunden?

Selvom læserflugten bremsede op i 2015, er printmedierne stadig blandt de mest udsatte i den digitale transformation af annonceomsætning.

Foto: Peter Hove Olesen/Polfoto/Arkiv

Papiravisernes endeligt blev udskudt i 2015. Færre læsere kvittede papiraviserne end i 2014, og annoncerne forsvandt med lidt lavere fart fra spalterne.

Ifølge TNS Gallups læsermålinger er tilbagegangen i læsertallene halveret i 2015 i forhold til året før.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs