2016: Har aviserne nået bunden?

Selvom læserflugten bremsede op i 2015, er printmedierne stadig blandt de mest udsatte i den digitale transformation af annonceomsætning.
Foto: Peter Hove Olesen/Polfoto/Arkiv
Foto: Peter Hove Olesen/Polfoto/Arkiv

Papiravisernes endeligt blev udskudt i 2015. Færre læsere kvittede papiraviserne end i 2014, og annoncerne forsvandt med lidt lavere fart fra spalterne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også