MediaWatch

Her er Berlingske Medias tre brands

Som led i en ny superbrandstrategi zoomer Berlingske Media ind på Berlingske, BT og Weekendavisen. MediaWatch tegner her et portræt af de tre medier i tal.

Med 265 lys i fødselsdaglagkagen har Berlingske Media i sagens natur oplevet sin del af op- og nedture i den danske medieverden. I det perspektiv kan den seneste fyringsrunde i november, hvor koncernen sagde farvel til 64 medarbejdere, virke som et mindre skvulp i historiens oprørte hav.

Men det seneste tids forandringer er udtryk for mere end blot endnu en tilretning efter tidens konjunkturer. Trimningen af virksomheden er udtryk for et større strategisk skifte, der peger frem mod de kommende års udvikling for mediekoncernen, hvor dens tre store brands – Berlingske, BT og Weekendavisen – vil komme til at stå mere i centrum.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere