MediaWatch

Her er Berlingske Medias tre brands

Som led i en ny superbrandstrategi zoomer Berlingske Media ind på Berlingske, BT og Weekendavisen. MediaWatch tegner her et portræt af de tre medier i tal.

Med 265 lys i fødselsdaglagkagen har Berlingske Media i sagens natur oplevet sin del af op- og nedture i den danske medieverden. I det perspektiv kan den seneste fyringsrunde i november, hvor koncernen sagde farvel til 64 medarbejdere, virke som et mindre skvulp i historiens oprørte hav.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Meta truer med at fjerne nyheder fra Facebook

Et amerikansk lovforslag, der skal stille medier stærkere i forhandlinger om betaling for nyhedsindhold på platforme som Facebook, får det sociale medieselskab til igen at true med at fjerne nyhedsartikler.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs