MediaWatch

Berlingske barsler med freemium-model på nettet

Udfordringer med den nuværende betalingsmur får Berlingske til at overveje at sadle helt om på nettet. Første omlægning har været overbevisende, lyder det fra Lisbeth Knudsen.

Foto: Per Folkver/Polfoto/Arkiv

Berlingske melder om en ny retning for at tjene penge på indholdet på nettet. Det fortæller koncernchef og ansvarshavende chefredaktør Lisbeth Knudsen.

"Jeg tror, at freemium bliver den betalingsmodel, vi kommer til at satse på i Berlingske fremover," siger Lisbeth Knudsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs