Jysk Fynske Medier har købt Midtjyske Medier. Det sker med effekt fra 1. januar 2016, og dermed skal den syddanske mediekoncern i gang med en ny stor sammenlægning, efter Jyske Medier, Syddanske Medier og Fynske Medier i februar fik endeligt ja til den fælles fusion.
I en besked til de ansatte skriver Jysk Fynske Mediers direktion, at tidspunktet for opkøbet af Midtjyske Medier ikke er ideelt. Jesper Rosener, adm. direktør i Jysk Fynske Medier, er ikke desto mindre overbevist om, at sammenlægningen med Midtjyske Medier er mulig.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app