MediaWatch

Jysk Fynske: "Vi kommer lidt mere på landevejene"

Jysk Fynske Medier er på vej ud i den anden store sammenlægning og fusion på kort tid. Det skal bl.a. give muskler til at få vækst i brugerbetaling på nettet.

Jysk Fynske Medier har købt Midtjyske Medier. Det sker med effekt fra 1. januar 2016, og dermed skal den syddanske mediekoncern i gang med en ny stor sammenlægning, efter Jyske Medier, Syddanske Medier og Fynske Medier i februar fik endeligt ja til den fælles fusion.

I en besked til de ansatte skriver Jysk Fynske Mediers direktion, at tidspunktet for opkøbet af Midtjyske Medier ikke er ideelt. Jesper Rosener, adm. direktør i Jysk Fynske Medier, er ikke desto mindre overbevist om, at sammenlægningen med Midtjyske Medier er mulig.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs