MediaWatch

DJ: Vi blander os ikke i vores medlemmers arbejde

Dansk Journalistforbund ser faldgruber for medierne i den stigende brug af native advertising, men intet problem i, at medlemmerne arbejder med reklame og de nye annonceformer.

Dansk Journalistforbunds formand, Lars Werge, er selv blevet snydt af native advertising, der lægger sig op ad mediernes journalististiske indhold og layout.

"Noget native advertising kan være meget svært at gennemskue. Det er et problem, især for udgiveren," siger Lars Werge.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs