MediaWatch

New York Times samler native-hold i London

Avisen ønsker at tiltrække flere internationale native-annoncører. Nyt kontor i London spiller en afgørende rolle i den plan.

New York Times udvider deres native-enhed med en afdeling i London i forsøget på at tiltrække flere internationale kunder, skriver The Guardian.

Afdelingen, som bliver en del af avisens indholdsbureau, T Brand Studios, bliver lanceret i næste måned med fire ansatte og støtte fra T Brand Studios New York-kontor. Forventningen er, at London-kontoret kan tiltrække "en stor luns" af kunder inden for segementerne mode og luksus.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs