MediaWatch

Snapchat, reklamekæmpe og avis stifter native-bureau

Verdens største reklamebureau vil sammen med Snapchat og The Daily Mail lukrere på voksende marked for annoncer, der låner fra mediernes redaktionelle udtryk.

Topchef for WPP, Sir Martin Sorrell. | Foto: Virginia Mayo/AP/Polfoto/Arkiv

En slagkraftig alliance bestående af den britiske avis The Daily Mail, verdens største reklamebureau WPP og det sociale medie Snapchat lancerer i fællesskab et bureau inden for native advertising, skriver The Guardian.

"Vi kommer til fuldstændig at udvikle måden medieplanlægning og kreativt arbejde bliver gjort. Vi er ikke de eneste, som vil gøre det, men vi ønsker at blive de første," siger Jon Steinberg, adm. direktør for Daily Mail i Nordamerika.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs