MediaWatch

Ritzau: Berlingske-pakke til Jysk Fynske et andet "game"

Berlingskes pakke til Jysk Fynske Medier indeholder ydelser, som Ritzau ikke er leveringsdygtige i, siger adm. direktør Lars Vesterløkke.

Ritzaus Bureau må sige farvel to eksisterende kunder og se langt efter en fremtidig stor ordre, efter at Jysk Fynske Medier har valgt Berlingske Media som fremtidig leverandør af telegramstof, artikler og billeder.

I over 100 år har Fynske Medier og Jyske Medier været kunder hos Ritzau. Men med storfusionen mellem de to mediehuse og Syddanske Medier har fusionshuset skulle finde en fælles løsning på nyhedsbureau- og billedbureau.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs