MediaWatch

Jysk Fynske har sat stort leverandør-puslespil i gang

Den regionale storfusion skal i løbet af i år se på fælles løsning for bl.a. nyhedsbureau, billedbureau og produktionssystem for at nå ambition om at finde 40 mio. kr. på synergi.

Tre mediehuse med hver deres løsninger, når det kommer til leverandører af redaktionelt indhold fra nyhedsbureau, billedbureauer og IT-systemer. Jysk Fynske Medier har nu for alvor sat gang i arbejdet med at strømline alt fra økonomistyring til trykkeri.

Målet er at finde 40 mio. kr. inden for de første par år af fusionen ved at vælge fælles systemer på tværs af de eksisterende hos Jyske Medier, Fynske Medier og Syddanske Medier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs