Aviser får opbakning fra verdens største reklamekoncern

WPP's topchef opfordrer annoncører og bureauer til at revurdere deres flytning af annoncekroner fra print til digital. Printmedier kan nemlig være mere slagkraftige, end folk tror, lyder det.
Foto: Virginia Mayo/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Virginia Mayo/AP/Polfoto/Arkiv

Aviser og andre printmedier kan være mere slagkraftige, end folk tror, og derfor bør annoncører og bureauer revurdere, om de seneste års skifte, hvor onlinemedier stjæler annoncekroner på bekostning af de traditionelle medier, er vejen frem.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også