MediaWatch

Aviser får opbakning fra verdens største reklamekoncern

WPP's topchef opfordrer annoncører og bureauer til at revurdere deres flytning af annoncekroner fra print til digital. Printmedier kan nemlig være mere slagkraftige, end folk tror, lyder det.

Foto: Virginia Mayo/AP/Polfoto/Arkiv

Aviser og andre printmedier kan være mere slagkraftige, end folk tror, og derfor bør annoncører og bureauer revurdere, om de seneste års skifte, hvor onlinemedier stjæler annoncekroner på bekostning af de traditionelle medier, er vejen frem.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Chefredaktør forlader Gaffa

I oktober stoppede mediets direktør, og nu skal bestyrelsen også finde en ny chefredaktør, da den nuværende fratræder, når kalenderen viser 2023.

Mads Brandstrup: Nej tak til Media Freedom Act

Mediepolitikken er for forskellig på tværs af de europæiske lande til, at en fælles lovgivning giver mening, skriver direktør i Danske Medier i et indlæg, der er en kommentar til EU-kommissionens danske chef.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs