Aviser får opbakning fra verdens største reklamekoncern
![Foto: Virginia Mayo/AP/Polfoto/Arkiv](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7549005.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_21799997.jpg)
Aviser og andre printmedier kan være mere slagkraftige, end folk tror, og derfor bør annoncører og bureauer revurdere, om de seneste års skifte, hvor onlinemedier stjæler annoncekroner på bekostning af de traditionelle medier, er vejen frem.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Reklame-topchef tjente 375 mio. i 2014
For abonnenter