MediaWatch

Børsen åbner betalingsmur via sociale medier

I et nyt forsøg vil Børsen forsøge at lokke flere abonnenter til ved at låse de Børsen-artikler op for online-vennerne, som avisens abonnenter tweeter eller deler på Facebook.

Fra næste måned kan Børsen-abonnenter åbne døren til avisens artikler bag betalingsmuren ved at dele dem på eksempelvis Twitter eller Facebook.

Dermed får vennerne på de sociale medier adgang til Børsen-historier, de ellers ikke ville kunne læse uden avisabonnement.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Rapporter peger på flere triste nyheder for journalister

Flere fravælger at læse nyheder, unge mennesker opsøger dem ikke aktivt, og sociale medier har overhalet nyhedsmedier som hovedkilde for de unge til nyhederne. Branchen står med et tiltagende framenteringsproblem, og vi bliver nødt til at tale om det, lyder det fra Uffe Gardel, der har ført pennen i denne uges medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs