MediaWatch

Knudsen: Muligt at hæve priserne igen

Prisstigninger og et bedre BT-salg holder hånden under bladsalget i Berlingske Media i første halvår, hvor også den digitale omsætning har vendt kurven.

Et stabiliseret bladsalg, et forbedret driftsresultat og en bundlinje, der lander beskedent, men på nøjagtigt samme niveau som sidste år; 3 mio. kr.

Berlingske Medias koncernchef Lisbeth Knudsen er tilfreds med årets første halvår. Det første halvårsregnskab uden Jydske Vestkysten og de 20 ugeaviser, som Berlingske Media solgte fra sidste år. 

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Kritiseret aftale om rettighedsbetaling lagt på is, mediebureauer kigger efter alternativer til Facebook, DR dropper livekoncerter, podcastbureau udvider med nye formater, og lokale radio- og tv-stationer har fået inddraget deres sendetilladelser. Læs med, når vi gennemgår ugens største mediesager.

Producenter glæder sig over droppet aftale men afblæser ikke krise

En rettighedsaftale, som i måneder har betydet stop for udvikling af fiktion til streamingtjenester, blev torsdag forkastet af Create Denmark, og det er et skridt i den rigtige retning. Det mener bl.a. Producentforeningen. Nu pågår individuelle forhandlinger med tjenesterne, men det risikerer at trække ud til efter sommer, lyder det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs