Storannoncører læser stadig avis
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6815308.ece/ALTERNATES/schema-16_9/storannonc%25C3%25B8rer.jpg)
[fakta]Reklameinvesteringerne fra de danske annoncører siver gradvist fra helsider i dagbladene mod det voksende udbud af digitale medier og metoder. På fem år, fra 2009 til 2013, voksede den samlede digitale annonceomsætning 60 pct., samtidig mistede dagbladene mere end hver fjerde annoncekrone, ifølge Dansk Oplagskontrol.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
"Medierne kan lære meget af musikbranchen"
For abonnenter
IUM vokser - men bundlinjen falder
For abonnenter