Storannoncører læser stadig avis

Ja, de er sultne efter digitale annoncer. Meget sultne. Men selv om statistikkerne kunne tyde på en snarlig udløbsdato for printannoncerne, har tre af Danmarks største annoncører ikke planer om at pensionere dagbladsannoncen lige foreløbigt.

[fakta]Reklameinvesteringerne fra de danske annoncører siver gradvist fra helsider i dagbladene mod det voksende udbud af digitale medier og metoder. På fem år, fra 2009 til 2013, voksede den samlede digitale annonceomsætning 60 pct., samtidig mistede dagbladene mere end hver fjerde annoncekrone, ifølge Dansk Oplagskontrol.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også