"Medierne kan lære meget af musikbranchen"
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6794687.ece/ALTERNATES/schema-16_9/trine_nielsen_POLFOTO_Astrid%2520Dalum.jpg)
[fakta]1. august udvider Berlingske leder-cirklen med Trine Nielsen, der som direktør for forretningsudvikling skal udvikle nye forretningsmodeller på tværs af organisationen og gøre dem, der er, bedre.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Weekendavisen sparer sig til bedre bundlinje
For abonnenter
Mecom-ansatte protesterer over topchefers lønninger
For abonnenter