"Medierne kan lære meget af musikbranchen"

Ny direktør for forretningsudvikling i Berlingske Media, Trine Nielsen, der er tidligere kommerciel direktør for Koda, mener bl.a. at medierne skal fokusere mere på B2B-salg i den digitale forretningsudvikling. 

[fakta]1. august udvider Berlingske leder-cirklen med Trine Nielsen, der som direktør for forretningsudvikling skal udvikle nye forretningsmodeller på tværs af organisationen og gøre dem, der er, bedre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også