Knudsen: Papir skal løsrive børn - og voksne - fra skærmen

Kids News skal være et publicistisk funderet, annoncefrit tilbud til børn - og deres forældre. Start-oplaget på 7.000 er en "forsigtig" beregning, siger Lisbeth Knudsen. 

En publicistisk efternøler, der skal give børn nyheder i øjenhøjde og opdrage nye medieforbrugere. Sådan kan man beskrive opdraget for Berlingskes nye, trykte, avis til børn, Kids News.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også




Sparerunden på Jyllands-Posten blev afsluttet i denne uge. | Photo: Joachim Ladefoged

Briefing: Ugen i mediebranchen

For abonnenter