MediaWatch

Knudsen: Papir skal løsrive børn - og voksne - fra skærmen

Kids News skal være et publicistisk funderet, annoncefrit tilbud til børn - og deres forældre. Start-oplaget på 7.000 er en "forsigtig" beregning, siger Lisbeth Knudsen. 

En publicistisk efternøler, der skal give børn nyheder i øjenhøjde og opdrage nye medieforbrugere. Sådan kan man beskrive opdraget for Berlingskes nye, trykte, avis til børn, Kids News.

"Det er på tide, at danske børn får deres egen avis," sagde Lisbeth Knudsen på onsdagens pressemøde i Berlingske-domicilet i Pilestræde:

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs