Knudsen: Papir skal løsrive børn - og voksne - fra skærmen

Kids News skal være et publicistisk funderet, annoncefrit tilbud til børn - og deres forældre. Start-oplaget på 7.000 er en "forsigtig" beregning, siger Lisbeth Knudsen. 

En publicistisk efternøler, der skal give børn nyheder i øjenhøjde og opdrage nye medieforbrugere. Sådan kan man beskrive opdraget for Berlingskes nye, trykte, avis til børn, Kids News.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også