Nordjyske: 2013 har været et nænsomt år

Opkøb og marked flaskede sig sidste år for Nordjyske Medier, hvor besparelser samtidig er blevet en daglig disciplin, forklarer adm. direktør og chefredaktør Per Lyngby, der i sidste uge præsenterede et overskud på 20 mio. kr. efter dyk i 2012.

[fakta] Efter år, hvor Nordjyske Medier som andre avishuse har vænnet sig til at skulle navigere i løb på et annoncemarked, krisen har gjort uforudsigeligt, og et bladmarked radikalt ændret af den teknologiske udvikling, var 2013 anderledes.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også