Nordjyske Medier tilbage efter dyk

Nordjyske Medier hævede omsætning,  og overskuddet er nu tilbage på 2011-niveau. Hver fjerde krone i omsætningen kommer nu fra digitale aktiviteter.

[fakta]2013 blev et år med vokseværk for Nordjyske Medier. Det regionale mediehus, der udgiver bl.a. Nordjyske Stiftstidende og den lokale radio ANR, er nu tilbage på tidligere niveau efter et dyk i 2012, hvor resultatet var præget af investeringer og fyringer. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også