Borsen.dk skal samarbejde med Markedsføring om mediestof

Børsen skruer op for de digitale nyheder om medier og markedsføring med et samarbejde med Huset Markedsføring.

Børsen og Huset Markedføring indleder efter sommerferien et samarbejde om medie- og markedsføringsstoffet på Borsen.dk, det skriver Børsen. 

Målet er at dække stofområdet tættere og løbende med en kombination af stof fra Børsens ugentlige sektion Mediemarked og stof fra Markedsføring.

"Børsens Mediemarked og Markedsføring står hver for sig stærkt i dele af målgruppen. Sammen og med en øget indsats kan vi styrke dækningen hos begge medier og i begge dele af målgruppen," siger Anders Krab-Johansen, adm. direktør og ansvarshavende chefredaktør på Børsen til Børsen.

Børsen vil styrke digitale nicher

Initiativet er en del af Børsens samlede strategi om at styrke avisens digitale indhold bag betalingsmuren, hvor kun abonnenter kan læse med. Børsen har tidligere lanceret niche-siderne Børsen Finans og Børsen Investor.

Borsen.dk har tidligere samarbejdet med nichesitet Bureaubiz om dækningen af reklame- og bureaubranchen. Avisen skruede op for mediestoffet sidste år, da onsdagssektionen Mediemarked genopstod som selvstændig sektion.

Huset Markedsføring er en medlemsdrevet forening, der bl.a. udgiver brancheavisen Markedsføring, og som står bag sitet Markedsforing.dk. Markedsforing.dk havde i april 18.300 unikke brugere, det er 32 pct. mere end samme periode året før og giver sitet en 181. plads på Danske Mediers Topliste.

Markedsføring har tidligere leveret indhold til Business.dk

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også