”Vi ser ingen aviskonkurrenter”

Det er omkring to år siden schweiziske Tamedia gik på jagt efter nye markeder for gratisaviskonceptet 24 Minuten. I dag er schweizerne landet - med skyhøje ambitioner og optimisme.
Marcel Kohler
Marcel Kohler

Sorte tal på bundlinjen allerede næste år og en overskudsgrad på mindst 15 procent inden for de kommende år – på linje med den overskudsgrad, som Metroxpress nye ejer,  Tamedia, har i dag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også