Landsdækkende dagblade mærker annoncenedgang - men er fortrøstningsfulde

Annoncemarked i modvind. Flere landsdækkende dagblade mærker et strammere annoncemarked. Men enten er faldet begrænset, ellers udgør det en mindre del af forretningen, fortæller en række mediechefer.
Flere dagblade såsom Politiken, Information og Kristeligt Dagblad | Foto: Sisse Dupont
Flere dagblade såsom Politiken, Information og Kristeligt Dagblad | Foto: Sisse Dupont

Modvind på annoncemarkedet giver også træk på kontorerne hos flere landsdækkende dagblade.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også