Jesper Rosener: "Annonceudviklingen lige nu ser ikke særlig gunstig ud"

JFM ser ind i et år med forbedring af driften efter tilpasning i januar. Men lige nu gør udviklingen på annoncemarkedet ”rigtig ondt”, fortæller topchef, der derfor tager sig sine forbehold.
Foto: Joachim Ladefoged
Foto: Joachim Ladefoged

Selvom annoncemarkedet især for lokalaviser kom under hårdt pres sidste år, kom landets største regionale mediekoncern JFM gennem året med overskud på bundlinjen og et begrænset omsætningstab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også